Haloween nu i helgen :D

Det börjar närma sig Haloween :D Jag och Sara ska gå och kolla på utstyrsel i morgon :) vet inget tema ännu men något sexigt måste de tju ändå bli ;)
Jag älskar sånt haha! Så det lär bli,lösögonfransar,lösnaglar,massor med smink och läckra kläder ;) Kanske blir det att sätta på löshår med ;) Men kanske blir för mycket?;) haha. men det är ju faktiskt det som är kul. Att det blir som att man går in i en roll. Man är bara den personen för kvällen. Kan ju bli rätt läckert.
Hoppas vi hittar något roligt. Lär ju inte hitta något på buttericks direkt. Sist så var ALLA stl för stora. OK jag och Sara har båda två gått upp 10 kg. tror dock inte att det kommer att hjälpa hahah.
Kanske klär ut mig til hemmafru känns som att det passar rätt bra ;) men NEJ kan bli för tråkigt och sluta med att man inte känner sig bekväm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0