Hej och välkommen till helvetet!

Jag tror att jag har vaknat upp och hamnat i helvetet. And this is not good!

På jobbet gick det bra tack vare att Johan hjälpte mig från halv elva idag :) Annars hade det nog känns skit som vanligt när jag jobbar själv :( Vilket jag ska göra på torsdag med. Ser INTE fram emot det..

Du har en jävla konstig inverkan på mig. Du får mig att bete mig riktigt konstigt.
Jag saknar dig. Jag kan fortfarande höra din röst i mott huvud. This can´t be good but it feel soo right.

I morgon är jag ledig. Snacka om det är välkommet! I morgon blir det ännu ett läkarbesök som bara lär bli kasta pengar i sjön. Blir även ett bankärende i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0