Ingen knorr eller svinöron här inte! :)

Idag är det Onsdag vilket betyder att jag varit ledig. Om ni tror att jag bara latat mig hela dagen så har ni helt fel.
Började morgonen med att infinna mig på Ersta sjukhus kl 9 för ultraljud då jag har haft problem med magen. så var tvungen att fasta i sex timmar. Vilket betyder ingen frulle för Bea. Allt såg bra ut i min lilla mge och det hela tog bara några minuter.
Blev frukost på Delselius i gustavsberg. Varm oboy och macka med ost och skinka. MUMS!
Fick sedan för mig att besöka Systrarna Delselius. Så åkte dit. Personaldörren var öppen så jag klev bara in och överraskade dom :) Var där i över en timme. Stod och prata om nya jobbet. Vad alla hade gjort. Jag berättade om våra gigantiska maskiner och enormt stora satser av allting.
Var hur trevligt som helst att träffa dom. Var tvungen att röra mig runt tio i tolv då jag skulle infinna mig kl 12-12.20. Så när jag kom dit vid 12.20 höll de på att plocka ihop så jag var sista personen. Även det tog bara några minute.r Så nu kommer inga svinöron eller knorr på mig här inte! :)
SEN så åkte jag hem och slocknade på störten :) Vaknade runt 17 för att sedan äta en macka och titta på Las vegas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0