ingen rubrik

Har precis kollat klart på privlige :) Den serien är sjukt bra, synd bara attt det var sista avsnittet :(

Under hela dagen har musiken flödat ur högtalarna. Har lyssnat på rätt mycket feel good musik idag. Kändes som att det behövdes då jag har varit sjukt trött.

Så nu väntar jag bara på attt Sara ska ringa så jag kan få prata av mig lite då allt känns så difust. Att hantera känslor är något jag aldrig varit bra på. Så måste verkligen få lätta mitt hjärta nu. Till en person som känner mig så pass bra att hon vet hur jag tänker. Vilket verkligen behövs i en sån här situation. För ärligt talat känner jag mig korkad av att känna såhär efter en dag. Borde ju se det positivt istället för att tänka sönder det. För det känns bara SÅ rätt. Bara hoppas att jag inte är ensam om den känslan. Det är väl det jag är rädd för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0