Jävlaskitshelvetes idioti!!

Ilskan kokar i mig. Känner hur jag bara vill explodera. För det är ju alltid kul att bo under samma tak med någon som har skygglappar för både öron och ögon. När man inte vill bry sig om vad den andre människan har att säga.
Det är aldrig : Jag förstår dig. Utan bara att man ska uttrycka hur dum i huvudet man är. Är så jävla trött på det.

Klarar inte av detta mycket längre. Vill bara sluta mina ögon. Försvinna för ett tag. Vakna upp när alllt är bra. Vilket det aldrig kommer bli.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack älskling, har du fem kronors till övers så rösta gärna och återigen tack för all värme från din sida, i need it, badly! Ligger i över 40 graders feber, kroppen börjar säga ifrån nu... <333333

2009-10-18 @ 17:12:38
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så mkt, igen! Du är en väldigt go person skall du veta ;)



Hur mår du hjärtat? Jag börjar bli piggare, orkar stå upp :) <33

2009-10-18 @ 23:57:01
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0