Kärleken

Jag tror på att man inte kan lära sig att bli kär i någon för då blir det aldrig rätt. Jag tror att du känner på en gång om hjärtat galoperar iväg. Man känner sig kanske lite rädd och vilsen för att alla säger ju att man inte ska ha för brottom fram. Men när det är RÄTT då känner man det i hela kroppen. När man vet på en gång att shit honom/henne vill jag ha. varför ska man då hoppa på detta dumma spel där tjejen inte ska vara för på och killen ska ta komandot. Om jag nu känner att det är rätt är det inte bara att tuta och köra då?
För kärleken kommer inte och knackar på din dörr och frågar om den får komma in. Den öppnar dörren går rakt in och slår till.
Sen en sak! När DU måste kämpa själv för att hitta alla pusselbitarna så att du ibalnd känner dig tom och trasig. Då har inte kärleken kommit på besök ordentligt. Då finns det ingen mening med att försöka på nytt om och om igen. För ja man kan ändras, men vilken människa ändras till 100%? Inte gör jag det iaf, gör du?

Man ska vara två om saken.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Låter sjukt spännande, och jag håller tummarna för att du har hittat Mr.Right - eller ngt i den stilen. <3



Håller med till tio tusen med din text! du har både hjärtat, hjärnan på rätta stället, och huvudet på skaft..Du har så smarta åsikter beträffande allt du säger, ligger alltid sanning i varenda ord! <3



2009-10-11 @ 20:30:12
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tackar för allt stöd i dessa situationer

2009-10-11 @ 20:30:37
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0