Lördag= party!!

Lördagkvällen för mig ser ut som så att det blir utgång med Sara och company. Hoppas på en superbra kväll!
Vet dock inte vad jag ska ha på mig ännu. Snart blir det väl att hoppa in i duschen. Sätta på lite musik för att tillfredställa själen så att säga :) Så man kommer lite i mode :)

Jobbade idag. ´Är egentligen ledig men hoppade in lite extra. Bästa är ju att jag får 100% ob idag för att det är lördag :) Det bästa med att jobba på handelsavtal. Inte många bagare alls som gör det :)
Ska jag vara lite ärlig så oroar jag mig lite om hur det kommer bli. Då jag bara har provanställning till 14 dec. Jag ska helt enkelt bara försöka göra mitt bästa. För jag vill bli den bästa jag kan bli så då måste man försöka sitt bästa :)

Sara honey remeber this? Roliga är att det ser ut som vi är lite pluffsiga. Kan ju erkänna för er då som läser detta att på den tiden drog jag 25 i jeans :S

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Lika het som alltid Beafiiiz

2009-11-07 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0