Lördags kväll på 54! :)

Gårkvällen var underbar!
Kvällen började med att jag åkte hem till Sara ör att fixa och trixa och dricka lite :) Fick panik när jag glömt sminkborstarna hemma och inte hittade Saras. Inte ville jag ju sminka mig med rouchborsten. Lyckligt vis så hittade Sara den och tillslut så var vi båda fit 4 fight :)
Kände mig super snygg och precis då kom jag på att kameran låg hemma! Så tyvärr inga bilder från igår :(
Vi gick till 54. Hade som sagt riktigt trevligt och kom hem drumlandes runt halv 3 vintertid.

Så nu ligger jag i sängen och äter godis samt glor på tv :) Ska väl ta och hoppa in i duschen snart för att känna mig lite fräsch :)
Ärligt talat TROTS att jag hade varit uppe i 24 timmar så efter 8 timmars sömn så mår jag bra. Jag var redigt full igår måste erkännas. Så är glad över att jag inte är bakis eller seg :) Bara söndags seg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0