Miffo

Såhär ligger det till. Jag var hos doktorn idag. Hon trodde jag var gravid. Sen så trodde hon att jag kanske var magsjuk. Så just nu vet jag varken ut eller in. Känner mig som något jävla miffo de inte kan hitta problem på.
Jag mår inge bra, jag mår illa, jag har ont i huvudet och ja jag fryser som fan. Men att vara magsjuk? det brukar man vara i typ 3 dagar. Så jag känner att jag har svikit mitt jobb. Jag känner mig bara som ett miffo just nu.
När jag var där så togs det även blodprov och något snabbprov som man tar i fingret. Sen blev det även ett graviditetstest. Jag visste redan att det skulle vara negativt så kändes ganska dumt att ens ta ett, fast ja var det det hon trodde jag kunde ha så why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0