nej

Jag vill bara skriva av mig precis ALLT. Vill att mina fingrar ska röra tangenterna och låta all smärta bara flödas ut. Kan dock inte. För nämner jag det med ord, öppnar munnen och pratar om det är det mer verkligt. Har jag det bara i hjärnan känns det mer som en jobbig dröm.
Därför blev det inget inlägg igår. För beskedet jag fick var för jobbigt att skriva/prata om. Vill inte ens prata med mamma eller Sara om det. Det blir helt enkelt bara fööööör jobbigt då.

November kommer snart och känns som att det kommer bli en jobbig månad psykiskt för mig. Bläääää.

I helgen blir det ju haloween fester runt om i sverige. Jag däremot har nog bestämt mig för att inte klä ut mig. Javisst är tanken rolig. Men nej, skulle inte känna mig bekväm i det. Bara malplacerad och ful. Även om det är Haloween i helgen.
Så tråkig är jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0