På rätt väg?

På tv är idol igång förfullt och volymen är hög. Ikväll är det MJ tema :) Snacka om svårt. Han hyllades världen över. Så nu ska de göra covers på en av världens bästa sångare genom tiderna. Good luck!

Jag har bestämt mig. På måndag kommer det att ske. Det finns ingen återvända nu. Jag måste göra detta. För just nu gräver jag min egna grav för varje stund som går.

Jennife ringde idag. Jag saknar henne något enormt. Hon skulle kolla om vi kunde ses i helgen men jag jobbar fram till Onsdag så det lär inte ske :( Så vi måste ta och ses väldigt snart tycker jag :) en tjejen har en plats i mitt hjärta kan jag säga er! Hon är en av de snällaste och vänligaste jag träffat. Finns nog ingen som är som hon! :)

Min mamma betyder världen för mig. Ibland blir jag tokig för det känns som att hon inte förstår mig. Det är ju svårt att sätta sig in i en annans situation.
 Min mamma är min hjältinna! Hon är den personen som ALLTID ställer upp och hon finns ALLTID där oavsett vad. Så det tackar jag Gud för. Att jag åtminstonde har en förälder som verkligen är en förälder.
Hon har fått varit både mamma och pappa för mig. Hon har sett till att jag hamnat på rätt väg även om det varit så nära ibland att hamna på sidospår.
Tydligen har jag en djävul i min. Då mamma berättade att en gång när jag var liten så kastade jag en hamburgare dr vi åt och en annan familj fick den i huvudet. Skönt att veta att man faktiskt lugnat ner sig. Jag kommer inte ihåg något av detta och tur är väl det. I dagens läge skulle jag inte slänga en hamburgare i någons huvud för att jag tappar humöret.
åren går och man blir äldre. Klokare kanske man inte blir för varje år. kan ju inget annat än att hoppas.

 Älskar dig mer än livet själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0