remember when?

Är helt slut! vaknade runt tjugo över ett idag efter att ha varit uppe i 22 timmar. Så nu ligger jag i sängen och har väldigt ont i mitt högra öga. Har ingen aning om varför.

Igår blev det bio med Sara. Vi såg på Fame :D Den vad sjukt bra! Ville inte att filmen skulle ta slut:P Efter det blev det en eller två drinkar på fridays.
var väl hemma runt två i natt. Eftersom de har bytt plats på där 492 går ifrån så hittade inte jag den så fick bli taxi hem. Mannen jag åkte mer var så läskig att jag drömde mardrömmar om honom i natt :S Eller snarare hans ansikte. Han var ju trevlig och så :P

Eftersom att de har fixat med mitt schema så är det helt skumt! Blev informerad när jag började att jag bara skulle jobba var fjärde helg. Nu helt plötsligt ska jag jobba varje? Är så jävla arg på det att jag blir tokig. Därför är jag ledig idag eftersom jag jobbar på lördag. Kul " hej och välkommen till företag X här får du inget liv och välkommen till våran sekt" SÅ känns det. ledsen men jag ahr redan en religion så behöver ingen sekt för att känna gemenskap. Det har jag familj och vänner till :)

Enda anledningen till att jag stananr kvar är för att det är ett jobb. Detta kommer förstöra mitt intresse inom detta yrke. Men men that´s life i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0