Ren slump

Av en ren slump kom jag in på en tjejs blogg. Hon hade lagt upp massa bilderpå hembakade bullar,kakor och annat. Det är faktiskt roligt at se på amatörbagare. Även om jag kan tycka att hembakta bullar inte alls är lika goda längre som jag tyckte när jag var mindre. Vilket är synd då jag verkligen älskade mammas hemgjorda bullar. Detta skulle jag aldrig säga till henne. Tycker bara att det är tråkigt att man som person i detta yrke ska bli så jävla kräsen. Kan knappt gå ut och käka efterrätt längre. Antingen smakar det skit eller ser för täskigt ut! OM man nu inte går på en riktigt schysst restaurang. Men eftersom jag och Sara oftast går till Fridays och liknande så brukar inte efterrätterna vara WOW,dessvärre.

På tal om Sara. hon ringde nyss. Vi snackade lite om i morgon. Föröskte planera lite på hennes 10 min rast. Gick sådär. Får bli mer snack om det i morgon. Ska bli riktigt roligt att fixa till sig ordentligt då det var år och dar sedan nu.

Jag som hade tänkt ha en mysfredag. Blir nog till att tvätta bort sminket nu och sedan sova! Så trött är jag :/

Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0