Tisdag= ensam på kondis

FY FAN vad skönt att vara ledig i morgon. Min arm och min rygg värker. VEM sa att det är bara bagerisidan som är tung?:S Tror nästan kondis är lika tungt, om man tänker på stället där jag jobbar. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en så stor kittel som vi ha på kondis haha. Jag skulle kunna krypa ner och sittta där känns det som!
Ja vad ska man säga? jag kan inte planera så hann med knappt hälften av det jag skulle hunnit med idag. FAN vad dålig jag känner mig i sånna lägen. Seg och dum i skallen. Bara jobba vidare och försöka bli bättre. Målet är väl att bli lika snabb som Jenny om det nu funkar? :P HON är fan som en maskin :P Hon är två år äldre än mig och riktigt snabb för sin ålder!

Hade även ett rätt stort bråk med mamma idag. Jag tror att sånt är bra då man får säga som man verkligen känner. Det hela började med att vi började prata om honom. Att han fyller år omm ca 1 månad. Hur han är som person och så. Hur han har varit,bettet sig osv. Så det slutade med att jag ställde massa frågor och fick massa svar som jag inte var beredd på. Ja, jag har två föräldrar med ett jävla temperament så 1+1=2. Min mamma sa något idag som lät rätt passande. Din far kan vara riktigt jävlig, även jag så du har väl fått bådas sidor. För ja, jag är inte guds bästa barn. Jag har ett hemskt temperament och kan vara jävligt gnällig och sur. Tyvärr är det något jag ärvt av honom. NÅGOT som jag hatar att bli påmind om.
Var nog egentligen bra att vi bråkade såhär, för att rensa luften. Ja kanske är det så att jag är för gammal att bo hemma nu. Hatar dock att bo ensam så vi får väl se när jag flyttar.

Så nu ska jag staxt iväg för att träffa Hamed. Kan vara skönt att träffa lite människor när man är ledig, vilket jag är i morgon ju :D Så det är väl det som ska göras ikväll.
I morgon får man väl se vad som står på schemat då. Är lite luddigt just nu. Då jag och personen inte kan bestämma oss haha.
Annars lär det väl bli apoteket, för att köpa nya stödstrumpor då en försvann hemma hos Patrick. Även byta min jacka till en större stl tror jag. Kanske blir lite shopping med. Även om jag försöker hålla i mina pengar nu :) Då nästa månad kan bli rätt fattig för mig då jag inte jobbat så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0