Tisdag = ledig i morgon och andra avenyn i kväll :)

Idag är det ju tisdag vilket betyder att jag är ledig i morgon och att det är andra avenyn på tv kl 21 :)
Så ska snart ta och hoppa in i duschen :) tvätta bort sminket och svida om till en stor tröja och mjukis :)

I morgon blir inte direkt en slapp dag. Ska till doktorn kl 9 i morgon för min mage och får inte äta på 6 timmar innan. Det kommr vara klart runt halv 10. Så den som stöter på mig då eller tänkt ringa. Låt bli. Kommer ha världens sämsta humör.
Sen så ska jag vaccinera mig för svininfluensan kl 12. Jag som hatar sprutor :S
Komiskt att jag fick besked om dessa doktorbesök igår. Bara rena rama turen att jag är ledig i morgon.

Fan är man inte skit sur för sitt schema så är det för att man kanske inte får ledigt för att hämta sitt gesällbrev. Ni skulle hört hur han lät. Som om det var mitt fel att vi skulle hämta det på en fredag. Inte så att jag valde dagen. Han tyckte det var konstigt att jag skulle ta ledigt för det. MEN HALLÅ?! Skåne är 60 mil ifrån. Inte direkt gångavstånd. han har ju läst mitt CV och sett att jag tagit gesällen där. Så var tvungen att förklara för honom att jag skulle hämta det i Skåne. Då säger han: Jag måste tänka på det här. Vad finns det ens att tänka på?


 This things only makes me truble but i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0