Two days left!

Om två dagar kommer lönen :) Ska bli riktigt trevligt även om jag inte kommer få så jätte mycket denna månad. Måste börja spara nu. För man vet aldrig vad som kan hända. Då jag inte blir fast anställd fören i mitten av december. OM jag nu blir det vill säga :)
Så då är det alltid bra att ha lite extra money on the bank ;)
Skulle vilja öppna två konton :) ett resekonto och ett övrigt konto som ska gå till när man flyttar till eget, körkort etc :P
men detta är bara planer. Måste börja genomföra dom med :)


en rätt korkad fundering. Många runt om i sverige säger ju : Schex ist för Kex. Då de säger ja men du säger ju tex schök och schörkort. Ja men inte fan säger man schö ist för kö. Eftersom att alla K:n i sverige utalas inte med SCH ljud.
Så nu är det sgat med :P

Kommentarer
Postat av: sessan

Sockersöt, jag tar tillfället i akt! Vad gör du imorgon kväll? <333 Jag skall nämligen ut och fira tihi <3

2009-10-22 @ 17:54:30
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0