Vad är det för dag idag? en bra dag :)

Jag känner mig rätt nöjd idag. Ok, jag jobbade över 1 ½ timme idag och tog inte ut hela min rast. men jag HANN med allt jag skulle göra TROTS att jag var själv i kondis och det var faktiskt rätt mycket att göra :) Så jag är inte riktigt där ännu att jag kan klappa mig på axeln. Är däremot inte kvar i gråtfärdighetstadiet. Kanske kommer igen sen, ingen aning. Just idag känns det hyffsat bra :)

I morgon jobbar jag 8-17 så snacka om att jag har sovmorgon!! SÅ skönt :D
 Kommer vara kort om folk i helgen pga olika orsaker så det lär bli rätt mycket slit i morgon för att vi ska ligga bra till på lördag. Så då kommer den där sovmorgonen alldeles perfekt. Verkar däremot som att jag slutar 17 varje frdag? Hmm.. Något att kolla upp :)

Måste bara tipsa er om världens goaste tvål!! Nämde för någon månad sen att jag fick ett test på tvål från Kings and Queens. Har gått och köpt den nu. kostar 75 kr på KICKS och är värd varenda liten penning! Trots att jag duschade för ca 20 min sen så luktar jag fortfarande riktigt gott. Oftast brukar ju lukten försvinna så fort man gått ur badrummet. Den finns även att köpa som lotion. Vet inte hur den luktar men lär vara lika bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0