Vad är feltet på mig?! :(

Jag måste sluta tänka på jobbet när jag gått hem. Fan man blir ju galen.
Dagen gick bra förutom de timmarna jag jobbade ensam då jag inte har fått någon rutin på saker och ting ännu. Kolla nu börjar jag igen. Är hela mitt liv jobbet eller?
Alltså jag har kommit på mig själv att inte tänka på jobbet när det går bra, men så fort det går dåligt så gnager det i mig.
Känns som att jag är så jävla världelös då. Ja alla gör vi misstag ochså vidare. Jag vill inte göra misstag. Spec inte nu när man är ny.


FÖRLÅT Jennifer föör att jag glömde bort att du fyllde år i lördags! Hoppas att du hade en underbar födelsedag :) Är väl nästan oförlåtet att glöma någons födelsedag. Kände mig riktigt hemsk.

Funderar på att lägga mig tidigt idag. Typ nu. För är så grymt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0