Vilken dag

Vaknade upp 30 minuter försent i morse. Sen så har dagen bara rullat på i samma stil. vet inte hur mkt saker jag tappat på golvet idag.
Har även varit så otroligt trött idag så kom hem vid halv fem och tvärslocka. vaknade sen upp vid tjugo i åtta. Skönt attb få sova me rätt dumt då man kanske inte kan sova i natt ist :/

Nu förtiden så känner jag mig blockerad. Stundvis så känns livet så himla bra. Andra stunder vill jag inte ens kliva upp ur sängen. Jag hör folk runt om kring mig prata med mig men jag uppfattar inte riktigt orden. jag går runt i min egan dimma.
Jag kan helt enkelt inget annat än att återigen tacka min mamma. Hur arg jag än kan bli på henne, på världen och allt annat så finns hon där. Även om hon inte alltid förstår så finns hon där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0