13 september

Det blev garbos igår, i solna. Det var väl helt ok förutom att jag fick en armbåge i nacken,en kavaj kastad i ansiktet två gånger, ett sugrör som han bakom mig kastade bakom sig så jag fick det rätt i ansiktet. Vad var det mer? Jo irriterande äcklon och alldeles för fulla bruda.. But Hey! Är man i sthlm så är man. För mycet människor på för litet dansbgolv.
Annars så hade jag riktigt trevlig. Fanns mycket fina pojkar att titta på :)
Åldersgränsen var 23 men eftersom saras arbetskamrat känner vakterna så gick vi bara in utan att köa och betala inträde. Annars har de ett ryckte efter sig att vara benhårda på idkort.

Så nu dagen efter ligger jag i min säng. Har vaknat på helt fel sida av sängen idag så är tvärsur. Ingen aning om varför.
Måste ta och fixa alla dessa papper som ska fyllas i till i morgon. Blä vad jag ogillar söndagar. Ska även läsa igenom pärmen med papper som jag fått. Jises här var det inte lite papper att leka med ska jag berätta.
Annars brukar det enda pappret man skriver under vara anställningsbeviset. Men ja, ingen idé att hänga läpp för det :)

Idag kommer Tony hem :D Undrar när? Måste få en uppdatering om helgen i köpenhamn :)


It seems like yesterday when we said goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0