Blir nog inte småland i helgen

Det var ju egentligen tänkt att jag skulle åka till småland i helgen. Jag har däremot ingen lust till det. När man kommer komma till ett trasigt hem. Då blir det som att komma rakt in i ett familje krig. Nej tack. Då stannar jag hellre i stockholm. Har världens myshelg med Sara. Äter god mat,dricker gott och bara pratar en hel massa :)
Haha vi får väl se vilken jacka man kommer hem med på fredag. Dels beror det ju på lönen. Hur mycket man kommer att tjäna osv :) Ok, jag bor hemma men jag har fortfarande utgifter. Måste köpa mer körlektioner så att jag kommer någon vart med körkortet som har stått på stand by i två veckor nu. Vilket absolut inte är bra. Sen är det ju mobila bredbandet och telefonen som ska betalas.
Funderar även på att köpa en ny mobiltelefon :) Min börjar bli rätt så trasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0