Det gick ju inge bra alls!

Ja så försökte jag säga upp mig nyss. Gick inte alls bra då han inte var där! Så ska ringa och sjukanmäla mig i morgon och säga upp mig sen under dagen. Så så är mina planer. För nej, pengar är inte allt. Vill inte tappa mitt intresse för yrket geom att jobba på ett ställa som bakar utan känsla.
ör övrigt så sa Jenny varken hej eller hejdå idag. Hon pratade knappt med mig och det gjorde förövrigt inte Pauline heller typ. Så ja ni kanske förstår varför jag inte vill jobba kvar? När man känner sig som något katten släpat in.

Har förövrigt träffat Christine idag :) Vi gick på en promenad och jag förstörde mina byxor när jag klev över ett stängsel. Träffade även en hel del utav de gamla arbetskollegorna :) SKOJ! Kändes skönt att prata med henne :) haha det är rätt mycket anamma i den flickan!

Nej nu ska jag äta, macka med rimmadlax, skagen och kräftröra MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0