-

Söndagar och måndagar är nog de två dagarna jag har som mest ångest. Söndagar för att nu är det sista dagen på veckan slut. Då man önskar att man hade hunnit med mycket mer. Att man borde ha mer ork att göra saker. Tror jag ska börja med barocca igen. Blir mycket piggare när jág dricker det.
Så har vi måndagar. Första dagen på vecka och man är tillbaka till jobbet. Har nog aldrig haft måndags ångest förut men nu har jag.

Jag har även några funderingar. Jag jobbar på ett företag som har rätt mycket anställda. Tänk om cheferna skulle veta allt som försigår. Att folk stämplar ut och fortfarande är kvar på jobbet och gör saker som är förbjudna. Kan inte gå in för djupt på det. Men det är nog ingen idé att berätta något för någon.
Det är så konstigt. Hela mitt liv har jag hört min mor och min moster säga. Vuxna människor gör inte si och så. Ärligt talat. Vissa vuxna är som stora barn.

Kort sagt. Jag är förvirrad. Känner mig tom. Jag saknar att vara älskad och älska någon. Jag saknar att vara kär och vara kär i någon som är det tillbaka. Jag vill träffa någon som man kan bilda en familj med. En lycklig familj. Jag vill ha barn. Jag löängtar redan efter att ha barn. Jag saknar att vakna upp och se den personen man r´är kär i sova sida vid sida. Jag saknar helt enkelt det. Jag vill så gärna hitta en kille som är den perfekta för mig.
Jag vill bli KÄR! Jag vill VARA kär. Jag vill jag vill jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0