Drömmar är bra lustiga

I natt så drömde jag om Sarmad. Helt sjukt. Jag drömde att jag var väldigt kär i honom och att han hade lovat hålla sig trogen mot mig.Såvi var väl på g eller precis nya i ett förhållande, vet inte riktigt. Haha . Så fick jag reda på att han haft kontakt med ngn brud precis innan. Så det blev värsta kaoset fast det lixom var innan han och mig. SJuk dröm egentligen. Då det var många år sedan han och jag var på förhållande spåret. Nu har vi inte sätts på väldigt länge då han är en fjant och vägrar höra av sig :P haha.

När jag var med Tony idag så berättade han att Marjukka hade ringt till honom för att säga att han skulle läsa min blogg. Hur wierd är inte det? Ok, jag hade skrivit ett inlägg om honom. Förstår bara inte varför hon ringde honom och berättade det? Had ehon inget viktigare och säga honom för att få hans uppmärksamhet?
Helt sjukt vad folk gör för att få hans uppmärksamhet egentligen. Jag blir liakförvånad varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0