Drömmar

De senaste nätterna har jag drömt att jag själv blivit mamma. Det sjuka i det hela var att jag inte födde barnet sj utan det var någon i min bekantskap som inte kunde ta hand om barnet och då adopterade jag det :S
Så igår drömde jag o värsta triangeldramat. Att min bästa kompis tjej var gravid, och det var hennes bästa vän med. Men hon var gravid med den killen i drömmer som jag var tillsammans med. Den tjejen var även förlovad. Riktigt sjukt alltihop.

Idag blir det nog utgång. MÅSTE verkligen köpa kläder idag då :P Vet inte vad jag ska ha på mig, haha. Som vanligt :P
Måste bara orka upp ur sängen först :P Så man kan äta frukost, fixa sig och sedan åka iväg och shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0