Dum och dummare i en och samma person

NEJ NEJ NEJ! Hur kan du vara SÅ dum? Jag begriper inte. Varför ska du alltid äventyra det du har? Varför känns ditt hjärta så tomt när dagen lider mot sitt slut? Snälla prata med mig. Jag begriper inte. Lyssnar jag inte på dig? Lyssnar du inte på dig själv? Varför måste du göra såhär?
Tony, jag älskar dig så oerhört mycket. Du är min allra bästa vän på hela jorden. DU finns alltid där för mig vad som än händer om det bara är så att jag tycker det är jobbigt att rpova ett par jeans så finns du där med ett par uppmutrande ord. Så varför kan jag inte finnas här för dig som du gör för mig? Varför känns det inte som att mina ord går ända in?
Just nu är du påväg till köpenhamn. Där du ska träffa X. Medan din kära går där hemma och saknar dig. Tror att du är med mig. Du säger att du sagt det för att hon inte ska oroa sig. När det egentligen handlar om att du inte vill höra allas tjat och förmaningar. Jag trodde du hade hittat hem nu. Ack så fel jag trodde. Hur många misstag ska du göra i ditt liv? Innan du vaknar upp?
Vad som än händer idag,imorgon och igår så kommer jag alltid älska dig. Däremot måste du börja älska dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0