Dumma dumma skrivare!

Fy vad sur jag blir!
Håller på med vissa saker till jobbet. Papper som ska fixas och så. Så ska jag skriva ut ett diplom, om e kurs jag gjort via nätet som jag ska lämna in i morgon. VAD tror ni händer?! jo det går för fan inte at skriva ut.
Så jag har fått tagit bild på fanskapet. Kan inte göra mer för tillfället. Försökte och försökte ett flertal gånger. Så får prata med henne i morgonbitti. För jag kan ju faktiskt inte göra något åt att min skrivare inte vill skriva ut pappret.

Nej nu ska jag ta och ringa Sara :) Snacka lite om våra jackbekymmer och vad som bjudas skall i helgen :D MYS!

 Haha det här är jag just nu! Ja i kvinlig form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0