En bra dag

Så var det torsdag. Dagen innan löning. Lär bli sjukt mycket att göra i helgen på jobbet i helgen :) Nästan så att man tycker det är lite skönt att vara ledig då :) även om det oftast brukar vara som roligast när det är som mest att göra :) Idag på jobbet har jag mått bra. har haft en bra dag psykiskt så är ritkgit lättad :) Hopaps att detta verkligen håller i sig nu :) Var både i kondis och i bageriet idag då det blev lite problem med bottnar vi gjorde idag så kondis stod lite still :/ Men hoppas att vi får till bottnarna i morgon!

Idag börjar min och saras myshelg. ja det hela började ju med asiatisk mat på Ni hao här vid mig :) SÅ GOD MAT! :) Så mätt och belåtna fortsatte vi till Ica och köpte hem två olika desserter :) Som snart ska ätas.
Håller just nu på och färgar saras hår. Så efter det blir det nog te och dessert :D MUMS!

Som ni märker har min blogg de senaste dagarna varit lite mer positiv. Då jag känner att mitt liv känns rätt bra nu. Så det är ju alltid skönt :)

Min mamma och bernt åkte i morse mot Öland. Så fick ju skjuss till jobbet som jag nämde igår att jag skulle få :P Kommer nog sakna min älskade mamma nu när hon kommer att vara borta till på Söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0