Ett erkännande

Jag har något att erkänna. Haha. Jag är SÅÅÅ svag för tatuerade halsar. Speciellt om det är av snirklig skrivstil. Shit jag är heeelt såld då. Speciellt om killen är bredaxlad. haha så nu vet ni det.
Hellre 5 tauteirnagr än 5 piercingar :P Så ser jag på det hela haha. OK jag ahr själv en piercing men neej jag tycker tatueringar är grymt snyggt på killar.

Min mamma är bara för söt. Jag ÄLSKAR ju asiatisk mat. Så nu är hon oc handlar asiatisk mat åt oss för att jag är sjuk. Eftersom det sägs att man blir friskare av att äta något man är sugen på. det har dock inte hjälpt de här 4 dagarna.
Helt enkelt jag älskar min mamma till döds! Inte bara för att hon köper asiatisk mat åt mig nu när jag inte mår bra utan för att hon är världens mest underbaraste kvinna! Min mamma är min hjälte! :D

I adore you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0