Glad och har träningverk

I morse väcktes jag av ett samtal som fick mig väldigt glad. Vill inte riktigt gå in på det ännu utan kommer säga det inom några dagar när jag vet hur det blir. Just nu är jag iaf väldigt väldigt glad :)
Har även bokat in två körlektioner denna vecka. Ja, mina hemliga möten har varit körtider då jag inte velat gå ut med det eftersom jag inte visste om jag skulle tycka det var roligt eller inte. Vilket det faktiskt är. Lite läskigt nu i början bara men det blir nog bättre sen :) Känns som att jag faktiskt kan bli en riktgit bra förare.

Var och tränade igår, och det känns kan jag ju säga. Framförallt i mage och rumpa. Så core träning måste det definitivt bli mer utav. Funderar på om jag ska ta mer ner till gymmet och simma några längder? Vågar dock inte lämna min mobil ur sikte nu när jag väntar samtal. För det telefonsamtalet vill jag ju verkligen inte missa :)

Idag så står det ingenting på schemat vilket är skönt. ja det blir kanske träning på schemat haha, men inget annat.

Kommentarer
Postat av: Hällen

Å fan, de tycker ja du gör rätt i att ta körkort, även om du inte kommer att ha bruk för det så ofta, eller om du kommer att ha det så är de jävligt gött å ha den dära lappen ;)

2009-09-07 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0