Glömskan springer ikapp mig

Klockan ringde kl 04.15. Så var bara att ppallra sig upp. Är inte van med det nya abetstempot så för mig var det rätt stressigt idag :) men vi hann med allt som vi skulle göra :)
Imorgon ska jag och jenny gå över och hjälpa till på bageridelen efter frukost :) ska bli super roligt :)

Idag när jag kom hem så kom jag på att jag glömt en sak att göra på jobbet. Så flög upp ur sängen då jag hade tänkt att vila. Sprang till telefonen och ringde till Johan som jobbade till 19.00 idag. Så han var så super snäll och hjälpte mig med det så jag slapp åka in och fixa det.
Saken jag glömde göra var : Jag hade strykit upp en halv plåt biskvier, på handra halbvvan på plåten så fanns det biskvibottnar. Glömde bort att hämta en ny plåt, sätta på papper och lägga biskvibottnarna på en egen plåt och sen plasta för att därefter sätta in dom i frysen :) Så det hjälpte Johan mig med :)

Så nu sitter jag och väntar på att min hårfärg ska verka och sedan tvätta ut den :) Brukar använda samma färg varje gång, men nu så kändes färgen blaskig och för ljus ! :S Det gillar jag inte.. Hoppas resultatet blir bra :)
 Ska även ta och klippa mig någon dag med hade jag tänkt :) Håret börjar bli lite risigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0