Illa mående sam jobbproblem

Så då har man sjukanmält sig idag. Måste ringa tillbaka idag i eftermiddag för att säga om jag kommer i morgon vilket jag inte gör. För vill inte komma tillbaka dit någon mer gång!
Fan det går inge bra att försöka säga upp sig! känns som att jag ringer och jagar jacob som aldrig är där när jag ringer :P

Ärligt talat så mår jag inte riktigt hundra idag. Slemmig i halsen och mår illa. Mådde piss på jobbet igr med men det gick över lite på eftermiddagen för att sedan komma tillbaka igår kväll. Slockna framför tvn halv nio igår. Så ja, tror jag börjar bli sjuk :/ Pissråtta också!


Kommentarer
Postat av: christine

Ja, varför gjorde jag inte det?!

2009-09-19 @ 12:29:27
URL: http://christinebrydling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0