Jag är smickrad

Somnade ack försent igår. Vaknade av ett telefonsamtal idag.
Det var chefen. Han ville att jag skulle tänka å saken att komma tillbaka, antingen i bageriet eller i konditoriet. Jag är smickrad. det är jag. samtidigt som jag är rädd. Rädd för att bli en hack kyckling som gick till chefen. Han har pratat med Jenny som säger att det inte var något medvetet. Jag kan tyvärr inte förstå hur det inte kan vara medvetet att prata bakom någonsrygg när den personen står 1 meter ifrån!
Ja jag måste tänka på det här. Alltid bra med ett jobb men inte till vilket pris som helst.
vad ska jag välja i såfall? bageri där jag känner mig hemma? Eller konditori där Jenny jobbar och där jag kan lära mig otroligt mycket. Det kan jag visserligen på båda ställena. Det här är värt att tänkas på. För vill inte göra något förhastat.
Ska in till stan nu och prata med mamma. Kanske kan hon ge mig några goda råd?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0