Jag serveras på flaska.. PUCKO!

Så nu har jag köpt mig en ny kamera :) men vad tror ni att jag gör? JO jag glömmer påsen med kameratillbehöer samt min nyinköpta bok någonstan. Vet inte ritkgit vart antingen på tunnelbanan eller på bussen. Ska ringa sl´s hittogods i morgon och se om de fått in en grön elgiganten påse, med kamera tillbehör,kvitto och en bok.

Nu när jag kom hem så luktade det jätte gott här hemma :) Min mamma hade gjort en hel del mat så det luktade hur gott som helst :)
Jag var och träffade Tony efter att han slutade. Vi gick och åt. Satte oss vid hoppbanan och snackade en hel del:) Sedan gick vi och satte oss på ett ställe då jag frös. Så efter det någonstans så glömde jag min påse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0