Jag vill fortsätta vara i drömmarnas värld några timmar till

Nej jag har inte alls lust att göra något idag! Jag är trött. Vill krypa tillbaka ner under täcket. Burra ner huvudet i kudden. Bara sussa sött. Det är vad jag vill göra. Inte sitta och läsa igenom en hel hög med papper. Göra lite anketer på nätet osv. Nej fy jag vill sooooooooova!

Klockan är kvart över två och det enda jag har lyckats göra idag är att äta frukost, läst mitt i,läst lite i pärmen och satt på mig kläder. Så så mycket har jag lyckats med.
Ur högtalarna så spelas även Ne-yo round & round. Musiken är viktig en dag som denna. Man får kanske ingen energiboost men man känner sig inte lika tragiskt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0