kalopps till middag ikväll :D

Idag ska vi äta kalopps. Ser redan fram emot det! Det är SÅ gott! Tyvärr har jag ätit lite godis så är rätt mätt nu. Bästa tipset mot bakfylla är fan godis och vatten. Iaf för mig. Känner mig piggare då. Har aldrig varit någon som varit super sugen på något fett efter en fylla. Utan ge mig lite goids, gärna choklad eller ja smågodis :)

Jag börjar bli nervös nu, haha. Börjar mitt nya jobb i morgon. Ska bli roligt även om jag är lite rädd för att de inte ska tycka om mig. Tänk om jag gör något fel?

 Mina bakelser fårn gesällen :) Som även är med i tidningen bröd :D

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ååååh hjärtat, känns som hundra år sen! <3 Hur mås livet? Gud vad spännande med att dina bakelser är med i tidningen... <33

2009-09-15 @ 23:54:56
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0