Lite bättre

Börjar känna mig lite bättre. Inte mycket men lite grann. Mår fortfarande illa så in i bomben och fryser. Huvudvärken är inte lika stark som den varit resten av dagarna :)

Om kroppen orkar så ska jag ta och fixa med lite papper som jag försökte få klart i söndags, men ja det slutade inte så bra. Så ska försöka senare i dag om jag orkar att sitta upp så länge :) Vi får väl se :)
Nej nu ska jag krypa under högen med täcken och känna mig som en eskimå igen :P Ska nog försöka sova lite till.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Auuuw, hoppas du blir frfisk snart hjärtat! <3

Jessssss, jag hade jätte roligt igår! <3

2009-09-30 @ 11:48:11
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0