Lite fler pics ;)

Så nu har jag precis duschat :) Det behövdes med tanke på att jag legat i sängen sedan i söndags kväll i stort sätt.
Har även pratat med jobbet och pratat med vårdcentralen. Ska ringa vårdcentralen kl 8 i morgonbitti angåeende hur jag mår och hoppas på en akut tid :)
Därefter ska jag ringa jobbet och berätta hur det gick.
Jag litar ju inte på svenska läkarvården då jag i vintras fick hoppa runt bland en hel drös av läkare för att få veta varför jag hade utslag som sedan visade sig gå bort med acos ansiktstvätt mot acne..
Så ja, jag är lite orolig att de ska säga att nej men du är ju frisk som en nötkärna. Fast att jag inte alls mår bra.

Tänkte att jag fortsätter med mitt lilla tema här och slänger in lite fler gamla bilder :) För sånt är ju ALLTID roligt att se :D haha.

Detta var sommaren 07



Här var jag 17 :P


Så här såg jag ut som 16 åring :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0