Missberäkning

En missberäkning. Jag förstår nu varför jag är singel. Jag blir galen av dessa lekar. Inget för mig. Har sedan barnsben gjort vad jag vill och lyssnar oftast bara på mig själv. Funkar oftast inte så bra i förhållanden. Jag har lärt mig mycket på förhållanden jag haft. Så det är inte det jag menar. Kanske har jag gjort felsteg men vissa felsteg är tillåtna andra inte. Vissa säger att jag lever i det förflutna andra bara att jag ältar massa skit. Jag lever inte i det förflutna, anser jag själv. Vill bara inte glömma. För så fort man glömmer så kommer man begå samma misstag igen.
Allting kommmer sinomtid.
En sak vet jag. Det är ingen idé att försöka skapa något med någon som bara kör sitt egna race.

Ska nog träffa Sara idag. Shoppa lite :) snacka massa skit som vanligt och bara umgås Om nu hon inte behöver jobba över som vanligt.
Vill även säga ett stort Grattis till Amina som blivit butikchef tror jag det är (?) och Jennifer som blivit bagerichef :D STORT grattis till er! Det är ni värda :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0