Nu får det räcka!

Äppelpajen var supergod! Tyvärr tyckte nog inte min mage det då den inte ville stanna kvar :/ FAAAN jag vill inte vara sjuk mer!

Har precis kollat klart på andra avenyn och ska väl ta och krypa till sängs snart. Är såå trött. Trotts att jag sovit typ hela dagen. Men ska fan sova mig frisk! Om Poja nu har rätt så kan man svettas och sova sig frisk. Att jag däremot skulle svetta mig frisk känner inte troligt då jag går runt som en eskimå just nu :P




Bjuder på dessa två bilder idag. De är tagna för 3 år sedan :) Måste medge att jag saknar det blonda :) Men det får vänta ett tag nu!


Kommentarer
Postat av: Christine

vart jobbar du nu? :) Krya på dig!

2009-09-29 @ 23:10:14
URL: http://christinebrydling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0