Nytt jobb + utgång :)

Mötet jag var på idag kl 13.00 var om ett jobb! :D Ska börja på måndag, så var där och fick en introdition,papper som ska skrivas under, kläder och skor. Även övrig info. Minus där är väl att jag inte får snusa. Det står i reglerna så måste gå och införskaffa mig nikotin tuggumin nu. Är uppe i en dosa om dagen och det mesta är under jobbtid. Ja det låter hemskt. Men så var sanningen. Däremot är det ju bara bättre för mi häsla men mina nerver lär väl vara på helspänd och lär böla för ingenting de första dagarna säkert.
Jises vad jag var nervös! Bagerichefen var en gammal arbetskamrat till Kajsa (min gesäll lärare). Känner mig fortfarande rätt nervös. Lika bra det, så att man inte tror att det är guld och gröna skogar och så slutar det i besvikelse.
Ikväll så blir det utgång med Sara. Så ska ta och fixa mig nu, kolla bussar och lite sånt. Däremot känns det som att garderoben gapar tomt och säger " Idiot tror du att det finns något här inne eller?" Så gott folk känns det just nu :P
Vet inte heller vad jag ska ha för skor. Blir nog ett par korta pumps/stövlar eller vad fan man kallar dom. Var och testade ett par skor idag men med mina jävla spinkis fötter så blev det inget köp.
Nej nu måste jag skynda mig om man ska bli någon skönhet ikväll ist för odjuret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0