Propp mätt!

Varför ska man alltid äta så himla mycket att man mår illa av bara tanken av mat flera timmar senare?
ja åt pizza med mamma idag som vi köpte på il porto. De är supergoda och tillräckligt små att du klarar äta hela pizzan. Idag blev jag proppmätt på halva och mår fortfarande illa efteråt. Tror att min magsäck börjar bli liten igen. Vilket inte är allt förbr. För visst jag vill gå ner i vikt, men är rädd att bli lika smal som förut. Jag är nästan 170 lång och vägde ca 50 kg för bara ett år sedan. Det är alldeles för lite. Inte så att jag svälte mig själv jag bara var sån. men vill inte bli så igen.

Nej dags att fortsätta kolla på royal pains :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0