sååå död

Fy fan vad jag är trött! Gjorde typ ingenting igår när Sara kom hem. Satt och kollade på dödligt vapen fyra. Den är riktigt bra :) Så precis när jag skulle somna hörde jag låset vridas om och någon kom in. Ja Farhang, Patricks roommate :P Men blev typ livrädd. Han med när han tände lampan och såg jag ligga på soffan haha. Han bah: vem är du? hahaha. Som om han aldrig sett mig förr lixom..
Idag lär jag inte göra många knop. Är förövrigt instängd haha. Alltså har ingen nyckeln för den har patrick. Så får vänta tills han kommer hem. Vilket lär bli senare ikväll.

I morgon är det måndag vilket betyder jobb. Känner verkligen inte för det men men. Var roligt att jobba igår :) Även om vissa kunder kan bli lite för mycket ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0