träning

Så har man varit och tränat idag, med Christine :) Först blev det en timmes gym och efter det ett core pass :) Så känner mig rätt nöjd. Är lite nyfkien på hur det kommer kännas i morgon bara. Kanske känns det ingenting och gör det inte det då ska jag banne mig gå ner till gymmet. Eller bara ta en simtur vi får helt enkelt se. Några 1000 kalorier brändea det nog inte men säkert lika mycket som sist, 500. Så jag är nöjd.
En tjejkompis kompis äter ett bantningspiller som ska vara jätte bra. Man kanske bör testa? På skoj mest, för att se om det funkar. Hon säger att det gör det. Hon märkte skillnad bara efter 2 veckor.
Nej nu blir det till att hoppa in i duschen och glo på tv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0