Precis som jag vill

Just nu så spelar mina ögonlock flipper. Är ruggit trött, även om det i mitt liv börjar bli en vanesak. Ska ta och ringa läkaren i morgon för nu får det vara slut på detta sjusovande och den evigt trötta Bea!
Idag träffade jag super söta Amina :) Dumnissen har ju varit på Kreta i två veckor och är brun som en pepparkaka och jag är SÅ avundsjuk :P Vi var i vilket fall som helst och träffade på våra gamla gymnasielärare :) Var riktigt trevligt faktiskt! Så jag och Amina bestämde oss för att göra om det någon mer gång. Vi ska även försöka ses snart igen :) Då det går allt för lång tid mellan gångerna.

Jag är SÅÅÅÅ jävla trött på att rätta mig efter folk nu för tiden. JAG ska sluta svara i telefonen och BARA svara när jag vill, för det är fan så alla andra gör. JAG ska bara börja BRY mig om mig själv och fullständigt skita i alla adra. Så har min tankegång gått hela dagen. Fan vill bara kräkas. Så trött är jag på alla de människor som tror att man ska göra som de vill. Utan att de någonsin gör något tillbaka. Frågan är vem är den patetiska? Den som gör det som den andre säger eller tvärt om? Fan blir tokig i vilket fall som helst.

Något som jag har tänkt på idag är denna stressen. Folk springer in och ut ur tunnelbanorna. Springer till bussen. Springer med barnvagn och hela köret från bil/komunaltrafik till dagis. Sen så är det exakt lika dant hela dagen. Springer fram vart de än ska. Jag ska erkänna att jag i hela mitt lv har stressat. Jag kan bli tvär sur om någon kommer 3 minuter försent för antingen har jag själv stressat elelr vet att jag skulle stressa om jag var 3 min försenad. Så seriöst antingen får ALLA som bor i denna jävla stad börja stressa och inte vara som stora jävla klossar mitt ivägen på morgonen/påvägen hem eller så slutar alla stressa. Vilket inte är troligt något av det. Kan ju alltid drömma om saken. Drömmer nog om att hela världen slutar stressa och stannar upp, och märker att men titta, det gör inget att jag kom en minut försent till dagis, det gör inget att maten blev 3 minuter försenad idag. Kan vara svårt om man har så mycket att tänka på, så tror på att man måste försöka hitta lugnet i sig eller en lugn plats att hämta ro och energi ifrån.

Något jag även måste försöka med är att sluta äta snabbmat,snusa mindre och ta upp träningen på allvar. Jag tänker hela tiden att nej nu ska jag fan gå till gymmet sen så händer det ändå ingenting. Så det är något jag ska tänka på.

Familjen betyder mest vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0