Dum brud,fin kille, god dricka och underbart sällskap samt MUSIK :D

Vet int eom jag är i mitt esse just nu.
Mötte upp Sara runt 23. Sen så drog vi till Dembow. Träffade en super fin kille, han var dock upptagen men det gjorde inte mig något :) Vi dansade och snackade jätte mycket :) Så min kväll har varit heeeelt underbar :)
När jag väntade på sara som var försenad pga tågkrångel så kom en kille jag var tillsammans med när jag var 14 fram :P Milad hade blivit föreståndare för the bridge :) Så han fick mitt nummer och vi snackade lite. Det är alltid trevligt att träffa gammalt folk från yngre drar :) ja om de inte är några av dom som är fullständigt höga dyngnet runt eller bara sabbar sitt liv. Sånna människor vill inte jag ha i mitt liv :P
Hur som helst så på klubben så var det jätte mycket folk. Oj vad jag dansade ikväll! SÅ BRA MUSIK!!!! Killen jag dansade med var riktigt duktig på att dansa med så det var roligt :) Annars brukar många killar där antingen var riktiga dansgudar eller suga riktigt hårt :) Den här killen var i min nivå så att säga :)
Sen så blev det taxi hem för min del. Hade SÅÅÅ ont i fötterna att jag ville bara krypa fram. Taxi chauffören var jätte trevligt. Jag fick hans nummmer eftersom han ville baka med hans döttrar :P baguetter med grovt mjöl :p Så skulle skicka det till honom:) Sånt är alltid ROLIGT :D Han sa även att jag skulle ringa om jag behövde taxi någn gång. Jag gillar trevliga taxichaufförer. En stor guldstjärna till de trevliga och ärliga taxichaufförerna :D
MINUS till den jävla bruden som TIGGDE bråk.. Hon kommer med världens fart fårn ingen stans och puttar till sara som frågar henne vad hon vill? Inte aggresivt eller så. DÅ började hon tjaffsa som fan den tjejen så jag gick i mellan vill inte ha bråk. är ute för att dansa ha roligt inte bråka. Så då puttar hon till mig med axeln när hon går därifrån. Jaja tänkte jag. Lät henne vara. SEN så komemr hon och spottar på Sara :S IDIOT! Så sara blir typ galen men sen så blev hon lugn :D fan vad sur jag blri. KAN DU INTE DRICKA ALKOHOL? BLIR DU ODRÄGLIG? LÅT BLI!!! Men en sak säger jag hade hon gått på Sara då hade min hjärna sprängts. Jag slåss aldrig! Men även jag har mina gränser. Ok, tjejen var full som 3 kastruller. Hennes kompis dansade med ngn och hon var själv. Hon behöve väl upprmärksamhet. Men gå inte på berg när det finns småsten säger jag bara.
Upptäckte även när jag kom hem att jag har fått en blåsa under foten.. INTE så nice.. Försökte srpäcka den men det gick inte :( Så i morgon blir det fotbad för hela slanten :D Blir kanske utgång i morn med :D
nej dags att fixa sig för sängen.
Fick förresten bara 2 paik attacker idag, SÅ känns rätt bra att det inte blev fler. Kändes osm att min luft tog slut. Tårarna var på väg men gick därifrån där allt folk var sen så blev det lite lättare :) Satt för mig själv en stund. Andades och tänkte på annat. Har fortfarande inte erkännt det riktigt för mig själv ännu. Blir det värre måste jag nog söka hjälp för det. Fungerrar inte av att ha ett liv som är såhär..
Nej dags för sängen var det ja.. Så god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0