Värsta utekvällen någonsin

Jag kan härmed säga att det var den värsta utekvällen jag NÅGONSIN varit med om. FY FAN säger jag bara. Vissa människor ska inte dricka alkohol för de blir som små bortskämda snorungar som tror de kan säga vad fan som helst och göra vad som än faller dom in. Det är en sak att vara spontan men inte vara dum i skallen.
Det här är ingen kväll jag skulle vilja göra om. Inte med allt kaos som hände. Fan jag var arg hela kvällen. Jag kunde bara inte slappna av. Sen så är jag den personen att om jag märker att någon börjar bli full som en kastrull som jag är ute med. ja då kan inte jag fortsätta dricka utan vill ha kontroll.
Jag hatar den personen jag blir när jag blir arg efter att ha druckit. Jag avskyr att det var jag som fick ta smällen för någon annnans jävla bravader. Nej fy säger jag bara.
Och avslutningsvis. Kanske är det så att lika barn leka bäst?

Kommentarer
Postat av: Superman

Hej hej!

Hoppas att allt är bra med dig :) Jag tänkte tipsa dig om www.SuperGratis.se där du får gratis playstation 3, Lotter, Presentkort, parfymer, smink och mycket mer! Enklast och snabbaste sidan att få sina poäng! Jag behöver bara värva 4st för en tialott så gå med här http://www.supergratis.se/?r=63620



Ha en bra dag! :D

2009-09-20 @ 12:13:37
URL: http://www.supergratis.se/?r=636
Postat av: christine

Ledsen för igår tjejen. jag brukar aldrig däcka och då menar jag verkligen ALDRIG!

Det var en riktig äckel-fylla! Hoppas du mår bra iallafall:) kanske träna den här veckan? Kram

2009-09-20 @ 14:57:08
URL: http://christinebrydling.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja den var lite, ehm, speciell eller vad man ska säga =/ Jag hoppas verkligen inte att jag gjorde någonting som du tog illa vid dig av för de var verkligen inte min mening isf. Vi får ta en girls-night-out någon gång istället med vinmiddag hos mig innan :) Ha de! Kram

2009-09-21 @ 10:22:38
URL: http://vendelastraning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0