Vem snackar sist?

Vi människor är bra lustiga. Eller ska jag säga vi i detta avlånga land? Skriv gärna om ditt liv, bara inte för personligt. Skriver du för ytligt är det lika fel. Varför är det så hemskt att avslöja hur man är som person? För att folk ska tycka att man är mindre intressant? Hur vi än skriver kommer vi få kritik för det. För det kommer alltid finnas folk man inte kommer överens med. Så om någon skriver elaka saker om mig här. Ska jag inte få svara tillbaka då? För att jag i så fall skulle sjunka till deras nivå? Det köper inte jag. Det är helt ok att bli arg bara det inte går till överdrift. Sedan att jag väljer att inte svara på någon liten nisse som kommenterar flertal olika inlägg som är skrivna olika månader är väl rätt tydligt? Du tycker jag är patetisk men du skriver elaka kommentarer på min blogg som handlar om mig. Och fortsätter läsa. Det svarar för vem det som är patetisk anser jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0