bageri bageri

Idag har varit en bra dag. Hållt på en hel del med kondis så det har varit roligt. Tyvärr glömmer jag alltid bort kupolen på tårtorna haha. Men blir ju bra tillslut ändå ;)
Jag och Dompan gjorde även lite moussetårtor och grejs ;)

Har även hunnit med att prata lite semester med Catti :) Yepp, vi ska ju till Öland i sommar :D Jag,mamma,Bernt, Catti och Vincent åker till Öland i midsommar. Vi kommer ha riktigt trevligt skulle jag tro!
Hon ringde mig för ett tag sedan för att fråga vilka dagar hon skulle ta semester. Så nu har vi båda två lämnat in att vi vill vara lediga under midsomamr :) Jag har redan fått ett ja. Eller ja, min chef sa att det inte vore något problem. Så det är ju skönt att höra. Lär även bli två veckor i början av augusti.
Så nu längtar jag till sommar :)

Måste börja tänka på min vikt med. Då jag står och små äter i bageriet. Måste sluta upp med det! Vill inte bli värsta tjockisen :P
Ska väl egentligen inte klaga. Är en kurvig 34 så jag är nöjd :) fast visst vill man vara pefekt ;) kan dock inte det.

Hua, ska upp kvart i fyra i morgon bitti. Då jag jobbar helg, erkänn att ni är avundsjuka på mig! hahaha.
Ska ha min provhelg med Juha (chefen) i helgen. Så är iaf inte ensam som man är annars.
Så det är ju skönt det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0