Bio igår, utgång idag

Igår blev det bio. Känns som att det har blivit något jag gör ofta nu för tiden. Filmen blev så klart the bounty hunter. Den var rolig, tror att jag var en av de som skrattade mest under filmen.
Nog måste ni erkänna att ni, precis som jag gärna hade fått sätta in erat ex i fängelse. Om så bara för en liten stund :)

Vaknade hur som helst upp runt 11 i morse. Näsan kliar och jag är täppt. Fick ett sms av Sara som frågade om jag skulle med ut ikväll. Blir troligen så. Dock är systemet stängt. Så blir en rätt lugn kväll för mig :) Om jag inte får ta något av mamma. Vad det skulle vara vet jag inte :P
Så eftersom det är utgång och hoppas självklart på en bra en. Så vet jag inte vad jag ska ha på mig. Vill köpa en snygg kjol/topp eller dylikt. Vill ju vara riktgit HET ikväll ;)

Är verkligen kär i mig själv på den bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0